StartStart DziałOferta  
   English Russkij
Napisz Kontakt Start
 
Oferta
 Zawiesia pasowe
 Zawiesia wężowe
 Zawiesia linowe
 Zawiesia łańcuchowe
 Zabezpieczenie ładunku
 Ochrony
 Osprzęt do zawiesi
 Osprzęt do dźwignic
 Liny stalowe
 Łańcuch klasy 8 stali

Oferta

Jesteś w > Zabezpieczenie ładunku > Pasy mocujące DoZurr 1-częściowe
Wpisz nr artykułu [nnnn nnnn]:   Szukaj też w innych kategoriach

Artykuł nr 1625 0251, pas mocujący: 0,25 t

Parametry produktu
Szerokość taśmy (mm) : 25
Zdolność mocowania przy opasaniu : 250 daN
  W pasie DoZurr 250, zastosowano klamrę zamiast napinacza.
Długość (m)    ILOŚĆ    


Norma: PN - EN 12195 - 2 pas transportowy - 1-częściowy

Wysokiej jakości poliestrowe pasy transportowe produkowane przez firmę DOLEZYCH wykorzystują właściwości poliestru, który jest odporny na kwasy i zasady w średnich stężeniach. Dodatkowo poddany został on impregnacji, co uodparnia taśmę na ścieranie. Ponadto pasy te są odporne na butwienie, nie rdzewieją i prawie  nie przyjmują wilgoci. Dzięki ich niskiej wadze są one poręczne i dają się łatwo zastosować. Między innymi to właśnie te zalety, oraz wysokiej jakości komponenty, sprawiły że nasz pas pięciotonowy zdobywa z roku na rok miano "Złotego Pasa" przyznawanego przez kwartalnik "Towary Niebezpieczne"

Pasy mocujące są to pasy służące najczęściej zamocowaniu ładunku w celu jego zabezpieczenia w transporcie. Ich rolą jestprawo denamiki - pasy transportowe przeciwdziałanie siłom działającym na ładunek w czasie jego przemieszczania. O ich doborze decyduje zarówno ich rodzaj jak i siły niszczące, którym mają one przeciwdziałać i na jakie określił je producent.

Metody zabezpieczania ładunków pasami transportowymi.

Najbardziej rozpowszechniona metodą, zwana "poprzeczne opasanie" polega na opasaniu ładunku środkami mocującymi i pionowym dociśnięciu. Mocowanie ładunku pasami transportowymi - metoda opasania

W metodzie tej ważne jest aby środek mocujący był cały czas napięty. Dlatego do zabezpieczania przez zwiększenie tarcia należy używać dobrych, sprężystych materiałów, a więc pasów z włókien sztucznych . Łańcuchy i liny stalowe obluźniają się i co kilka kilometrów muszą być ponownie napinane.

Wielkość siły tarcia zależy od dwóch czynników: siły docisku ładunku do podłoża i współczynnika tarcia (zależnego od chropowatości ładunku i powierzchni ładunkowej. patrz  maty antypoślizgowe) Tak więc, jeżeli zamierzacie Państwo zabezpieczać towary w ten sposób, to należy zwrócić uwagę na wartość współczynnika STF (Nominalna siła napięcia, uzyskana dzięki zadziałaniu na rękojeść siły SHF = 50kG)

Drugą metodą mocowania ładunku jest "mocowanie bezpośrednie odciągami" zwaną także kotwieniem.Pasy transportowe - kotwienie ładunku Metoda ta pozwala rozciągać pasy transportowe  do granicy dopuszczalnych obciążeń. Jest pewniejsza od metody poprzecznego opasania. Wadą tego sposobu jest potrzeba posiadania przez mocowany element i środek transportu punktów zaczepowych. Metoda ta najczęściej jest stosowana przy przewozie ciężkich ładunków, grożących wywróceniem lub mogących się toczyć.

Klienci którzy kupowali ten towar, często wybierali również: łańcuchy transportowe, ochrony do pasów.

Szukaj wg parametrów:
Zdolność mocowania przy opasaniu




Znalezione produkty
Znaleziono razem 7 pasujących produktów:
Lp. Artykuł nr
1. 1625 0251, pas mocujący: 0,25 t
2. 1625 0501, pas mocujący: 0,5 t
3. 1625 1000, pas mocujący: 1 t
4. 1635 2000, pas mocujący: 2 t
5. 1635 3000, pas mocujący: 3 t
6. 1650 4000, pas mocujący: 4 t
7. 1650 5000, pas mocujący: 5 t
 
Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi zgodnie z polityką prywatności.    Rozumiem

©Dolezych Sp. z o.o., ul. Koszykowa 1b, Katowice, Polska
Tel.: +48(32)603-58-10 | Fax: +48(32)603-58-29 | Email: info@dolezych.pl
NIP 634-012-74-35 | REGON P 271291409


Nr KRS: 0000073400
Sąd Rejonowy w Katowicach
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Wysokość kapitału zakładowego: 119.600,00 zł

 
statystyka